• Home
  • MOBIILSE INTERNETI KASUTAMISE STATISTIKA

MOBIILSE INTERNETI KASUTAMISE STATISTIKA

Mobiilne reklaam – see on kõige perspektiivikam turunduse tüüp ja telekommunikatsiooni kõige kiiremini kasvav osa. See ion orienteeritud kaupade ja teenuste edasiviimine mobiilvõrgus. Alustades 2000 aastal on mobiilse kaubanduse kogukäive Venemaal üle 114 milj. dollari aastas, suurenedes geomeetrilise progressioni käigus. Maailma arengu lõikes , mobiilne reklaam liigub esiplaanile kaupade ja teenuste reklaamimisel firmade tasemest olenemata.

Maailma statistika: mobiilne reklaam kasutajat teenides

Täna on raske kohata inimest, kes ei kasuta mobiiltelefoni, noorus aga uuendab pidevalt oma vidinaid, omades tihti peale nutitelefoni ka tahvelarvutit ja sülearvutit. Maailmas on kokku loetud 3 korda rohkem mobiiltelefone kui televiisoreid. Telefone on ühtlasi ka rohkem kui laua ja sülearvuteid kokku. Üle 5 miljardi kasutaja on sisselogitud Internetivõrku läbi mobiilsete seadete ja 90% mobiilse Interneti kasutajatest on võrgus läbi nutitelefoni või tahvelarvuti.

Veel 2012 aastal fiseerisid eksperdid järgmise statistika mobiilse Interneti tungimise kohta inimeste ellu suurimates riikides:

FOTO

Mobiilse reklaami eelarve suureneb aasta aastalt. 2014 aastal ületas maailma turg mobiilse reklaami peale juba 10 miljardit USA dollarit.

Euroopa, nagu ikka, on liider innovaatilises valdkonnas: Vana Maailm reageerib aktiivsemalt uuendustele mobiilturul. Enam kui 30% Euroopa elanikest siseneb võrku kasutades nutitelefone ja tahvelarvuteid, samal ajal kui ameeriklased kasutavad mobiilset Internetti 30% harvemini.

Kõige aktiivsemalt kasutavad mobiilset Internetti Saksamaa ja Itaalia elanikud – kuni 34% kogu maa elanikkonnast. Hispaanias vaatab mobiilset reklaami igapäevaselt üle 75% . Prantsusmaal on reklaamkanalite käive 60%. Muide, Jaapanis on see arv pisut väiksem – umbes 50% kasutavad reklaami vaatamiseks mobiilsete seadete ekraani. Suurimatele statistilistele prognoosidele toetudes mobiilise Interneti kasutajate hulk Suur-Britannias muutub alates 2013 aasta 3 kvartalist kuni 2016 aasta lõpuni piirides 32,57 kuni 42,77 miljonit külastajat:

FOTO

Viimase 5 aasta lõpptulemusena, maailma mobiilse Interneti liiklus suurenes võrdluses 2009 aasta mahtudega 39 korda ja jättis rohkem kui 40 eksabaiti. Neist 66% moodustab videosisu, just bannerreklaamid, reklaamklipid jne. Keskmine liikuvuse aastakasv – üle 108%. Kõige kõrgem liikuvuse regionaalne kasv on nähtav Aafrikas ja Lähis Idas – progress on ka sinna jõudnud.

Analüütiline firma Akamai Technologies teatab Interneti kiiruse kasvust kogu maailmas:

FOTO

Euroopa riigijuhid aitavad mobiilse reklaamiturule ja mobiilseadete töökvaliteedi tõusule kaasa. Seoses sellega on plaanitud eraldada 900-megahertzine diapazoon, mis lubab pakkuda uue põlvkonna mobiilseid teenuseid.

Analüütilise agentuuri Nielsen uurimistöö tulemusena on mobiilse reklaami kasutajate muljed järgmised:

FOTO

Nagu nähtub ülallausutust, mobiilse reklaami perspektiivid turul on küllaltki rõõmustavad, mis tähendab, et sinna raha investeerida on kasulik ja resultatiivne. Analüütikud räägivad, et nutitelefonide päralt on tulevik, mis lubab meil kinnitada, et meie firma ja teenused, mida pakume on kõige akuaalsemad reklaamiturul.

Võta ühendust

Nutimeedia OÜ

Helista meile