MOBIILSE INTERNETI KASUTAMISE STATISTIKA

Mobiilne reklaam – see on kõige perspektiivikam turunduse tüüp ja telekommunikatsiooni kõige kiiremini kasvav osa. See ion orienteeritud kaupade ja teenuste edasiviimine mobiilvõrgus. Alustades 2000 aastal on mobiilse kaubanduse kogukäive Venemaal üle 114 milj. dollari aastas, suurenedes geomeetrilise progressioni käigus. Maailma arengu lõikes , mobiilne reklaam liigub esiplaanile kaupade ja teenuste reklaamimisel firmade tasemest olenemata.

Maailma statistika: mobiilne reklaam kasutajat teenides

Täna on raske kohata inimest, kes ei kasuta mobiiltelefoni, noorus aga uuendab pidevalt oma vidinaid, omades tihti peale nutitelefoni ka tahvelarvutit ja sülearvutit. Maailmas on kokku loetud 3 korda rohkem mobiiltelefone kui televiisoreid. Telefone on ühtlasi ka rohkem kui laua ja sülearvuteid kokku. Üle 5 miljardi kasutaja on sisselogitud Internetivõrku läbi mobiilsete seadete ja 90% mobiilse Interneti kasutajatest on võrgus läbi nutitelefoni või tahvelarvuti.

Veel 2012 aastal fiseerisid eksperdid järgmise statistika mobiilse Interneti tungimise kohta inimeste ellu suurimates riikides:

FOTO

Mobiilse reklaami eelarve suureneb aasta aastalt. 2014 aastal ületas maailma turg mobiilse reklaami peale juba 10 miljardit USA dollarit.

Euroopa, nagu ikka, on liider innovaatilises valdkonnas: Vana Maailm reageerib aktiivsemalt uuendustele mobiilturul. Enam kui 30% Euroopa elanikest siseneb võrku kasutades nutitelefone ja tahvelarvuteid, samal ajal kui ameeriklased kasutavad mobiilset Internetti 30% harvemini.

Kõige aktiivsemalt kasutavad mobiilset Internetti Saksamaa ja Itaalia elanikud – kuni 34% kogu maa elanikkonnast. Hispaanias vaatab mobiilset reklaami igapäevaselt üle 75% . Prantsusmaal on reklaamkanalite käive 60%. Muide, Jaapanis on see arv pisut väiksem – umbes 50% kasutavad reklaami vaatamiseks mobiilsete seadete ekraani. Suurimatele statistilistele prognoosidele toetudes mobiilise Interneti kasutajate hulk Suur-Britannias muutub alates 2013 aasta 3 kvartalist kuni 2016 aasta lõpuni piirides 32,57 kuni 42,77 miljonit külastajat:

FOTO

Viimase 5 aasta lõpptulemusena, maailma mobiilse Interneti liiklus suurenes võrdluses 2009 aasta mahtudega 39 korda ja jättis rohkem kui 40 eksabaiti. Neist 66% moodustab videosisu, just bannerreklaamid, reklaamklipid jne. Keskmine liikuvuse aastakasv – üle 108%. Kõige kõrgem liikuvuse regionaalne kasv on nähtav Aafrikas ja Lähis Idas – progress on ka sinna jõudnud.

Analüütiline firma Akamai Technologies teatab Interneti kiiruse kasvust kogu maailmas:

FOTO

Euroopa riigijuhid aitavad mobiilse reklaamiturule ja mobiilseadete töökvaliteedi tõusule kaasa. Seoses sellega on plaanitud eraldada 900-megahertzine diapazoon, mis lubab pakkuda uue põlvkonna mobiilseid teenuseid.

Analüütilise agentuuri Nielsen uurimistöö tulemusena on mobiilse reklaami kasutajate muljed järgmised:

FOTO

Nagu nähtub ülallausutust, mobiilse reklaami perspektiivid turul on küllaltki rõõmustavad, mis tähendab, et sinna raha investeerida on kasulik ja resultatiivne. Analüütikud räägivad, et nutitelefonide päralt on tulevik, mis lubab meil kinnitada, et meie firma ja teenused, mida pakume on kõige akuaalsemad reklaamiturul.

ADAPTEERITUD KODULEHE VALMISTAMINE NUTITELEFONIDEle JA TAHVLITELE

Adaptiivne netidisain tuli meie ellu kindlalt koos nutitelefonide ja tahvelarvutite buumiga. Interneti võrgus olemine on saanud odavalt või isegi tasuta kättesaadavaks mobiilseadete omanikele. Seejuures on lubade arv sellistes nutiseadmetes muutunud suureks ja saidiloojate ette on jõudunud küsimus oma loomingu adapteerimiseks uuematele tehnikaseadmetele vastavaks. Programeerimise spetsialistid on välja töötanud komlekslahenduse, loomaks universaalseid saite, nimetades seda "adaptiivseks neti-disainiks". Adaptive Web Disain või responsive web-design. Meie firma spetsialistid omavad suurt praktilist kogemust, kasutavad uuemaid väljatöötlusi antud sfääris, et teie saaksite väärikalt reklaamida oma toodet või teenust mobiilreklaami kasutades.

"Adapteeritud sait" – milline see välja näeb?

Adapteeritud saidi väljatöötajate põhieesmärk on – teha see universaalseks. Formaadist ja loast olenemata peab ta avanema seadme ekraanil moonutusteta, olema mugav läbivaatamisel, omama töötavaid lisasid jne. Ideaalis peaks üks ja sama sait töötama täismahuliselt nutitelefonides, tahvelarvutites, sülearvutites, televiisorites jne.

Arendajad kasutavad kogu instrumentide arsenali saidi adapteerimiseks, töötatades meedia-küsitlustega, kasutades paindlikku paigutust ja pilte. Seejuures arvestame ka varasemate mobiilsete seadetega, et reklaamkampaania sihtgrupp oleks maksimaalselt laiahaardelisem. Peamised erinevused kasutades responsive web designi on:

  • Meedia – küsitlused;
  • Paindlikud või "kummist" kujutised;
  • Paindlik paigutus.

Algselt töötakse sait välja väikeste mobiilide ekraanidele. See konseptsioon sai nimeks " Mobiilid kõigepealt". Tasapisi lisatakse juurde üha raskemaid elemente. Nii muutub resurss universaalseks, et te saaksite selle platformil realiseerida mistahes kaubanduslikke ettevõtmisi.

Mobiilidele ja tahvearvutitele adapteeritud saidi peamised eelised:

  • Hoiab kokku teie raha – me kirjutame koheselt sellise saidi, mis avaneb nii statsionaarsel kui ka mobiilseadetel. Mobiilse versiooni eest maksta eraldi pole vaja.;
  • Õige kaardistamine – teie sait avaneb 100% igas seadmes, olenemata ekraani suurusest ja OP süsteemist;
  • Saidil on üks URL, mis laseb seda probleemideta täita kasuliku sisuga, optimiseerida ja edasi arendada.

Leht adapteerub seadmele vastavalt reaalajas. Sait reageerib konkreetese seadme ekraanile, paigutades piirangud ja kujutised nii,et nad täidaksid ekraani väljumata selle piiridest. Nüüd ei kaota te ainsatki klienti!

Töö vigade kallal: teeme ideaalseid saite

Meie arendajate meeskond pakub nutitelefonidele ja tahvelarvutitele adapteeritud saitide loomist nullist alates. Me saame luua ka prototüübi liidese või lehekülje, et saaksite näha .... tulevikku. Peale selle saavad meie spetsialistid rakendada adapteeritud saiti juba käigusolevale põhjale, olenemata autorist, võis siis alles töösolevale saidile.

Külastaja peab saama mugavalt tutvuda saidiga. Intellektuaalne automaatne seadistus aitab saidil olla mugav iga külastaja jaoks. Adaptiivne sait annab teile lisakasumit mobiilse liikumise arvelt. Vastutulev neti-disain – see on investeering tulevikku.

REKLAAMBANNERID TELEFONIDE RAKENDUSTES

Tänaseks on registreeritud üle 6 miljardi aktiivse mobiilsidevahendi. Need on tahvelarvutid, nutitelefonid ja mobiiltelefonid, mida saab kasutada toote reklaamimiseks maksimaalselt. Üks meetoditest kauba edendamisel – graafiline kuulutus banneri formaadis. Banner kujutab endast peenikest reklaamriba. Välja on toodud kaks erinevat põhitüüpi:

  • Mobiilsed bannerid;
  • Mobiilsed posterid.

Banneri on paigutatud ekraani ülaossa, posterid – alla. Reeglina on bannerid väiksemõõdulised ja nende suurus korrekteerub automaatselt, vastavalt pikselite tihedusest. Nii, näiteks, populaarsemad bannerite suurused on 320 50-le, 468 60-le, nii ka 728 90-le ja 300 250-le pikselile. Reklaambannerid ilmuvad ekraanile ka netiühenduse madalale kiirusele vaatamata, seetõttu on tõenäosus, et vaataja näeb teie pöördumist ligilähedane 100%-le.

On ka ebastandartsed banneritüübid, need võivad välja näha kui pop-up teated, mis muutuvad screensaveriks üle kogu ekraani sel hetkel kui tõmbate alla erinevaid saite ja rakendusi oma seadmes (selline effekt kannab nime täisekraani screensaver). Peale bannerite ja pop-up teadete kasutavad ka erinevaid reklaamklippe audio ja videoformaatides.

Bannerireklaami kampaania läbiviimise eripärad

Pragusel hetkel haaravad reklaambannerid kiiresti nurga, mis kuulub MMS ja SMSi laialisaatmiseks. Tänu sellele, et enamik mobiilseid seadmeid omab täisfunksionaalseid brausereid, saavad nad näidata saiti stastionaarsetest arvutitest mitte halvemini.

Meie spetsialistid pakuvad kõige effektiivsemat reklaamkampaaniat teie ärile. Asi on selles, et reklaambanner peab olema märgatav ja selleks on tähtis, kuidas see välja näeb. Reklaambanneris on tähtis:

  • Fraasid,mis ergutavad tegutsema ( "Kiiresti", "Vajuta siia" jne.);
  • Atmosfäär, mis ergutab tegutsema ( " Kampaania", "Kõigest 24 tundi" jne.);
  • Ärritajate olemasolu banneril, mis on eraldi pühendatud teie firmale;
  • Banneri balanseeritud väljanägemine ilma liigse informatsioonita, optimaalne värvigamma;
  • Banneri maht ja kolmemõõtmelisus;
  • Banneri õige asukoha leidmine – sinna kus asub tööriistariba.

Peale selle, bannerireklaami organiseerija peab täpselt kindlaks tegema kasutaja reaksiooni bannerile vajutades. See võib olla:

  • Üleminek saidile;
  • Antud telefoninumbrile helistamine;
  • Rakenduse allalaadimne mingilt aadressilt;
  • Objekti kirjeldus tema näitamisega kaardsil jne.

Selliste etappide, aga ka bannerite töötluse, reklaamkampaania aja ja effektiivsuse viivad läbi meie spetsialistid.

Peale ülamainitu, reklaami seadistamine banneri kujul on vaadeldud ka mobiilside operaatorite sihtrühma, aga ka operatsioonisüsteemide tüüpi mobiilsideseadmetes, ühtlasti ka nutitelefonide, tahvelarvutite ja mobiiltelefonide tootjaid ja mudeleid. See kõik lubab viia reklaaminfo sellest maksimaalselt huvitatud isikuni, mitte aga " külma" auditooriumini.

Uut mobiilsedmete bannerreklaamis

Mobiilsed bannerid – see on liider mobiilseadmete reklaamformaatides. Uus bannerite formaat – on niinimetatud nutibannerid. Need reklaamblokid avanevad üle kogu ekraani. Seejuures võib telefoni orientatsioon olla milline tahes. Reklaaminstrumendid uuenevad pidevalt ja me oleme valmis kasutama parimaid neist teie toote reklaamiks.

Home

This is an hidden article.

Slideset

The Widgetkit Slideset takes your product showcase to the next level. It provides a sleek way to show multiple sets of items and uses smooth effects while looping through them.

Features

  • Clean and very lightweight code
  • Eye-catching transition effects
  • Fully responsive including all effects
  • Support of named custom sets
  • Swipe navigation on mobile phones
  • Built with HTML5, CSS3, PHP 5.3+ and the latest jQuery version
  • Works with Joomla and WordPress

Slide Example

The sets are auto generated (4 items per set), item names are shown and it uses the slide effect and navigation buttons.

  • Icon 01
    Radio
  • Icon 02
    Camera
  • Icon 03
    Calendar
  • Icon 04
    Volume
  • Icon 05
    Chat
  • Icon 06
    Tunes
  • Icon 07
    E-Mail
  • Icon 08
    Google+
  • Icon 09
    Player
  • Icon 10
    Like
  • Icon 11
    Twitter
  • Icon 12
    Weather

Zoom Example

The sets are arranged manually, sets names are used as a navigation and it uses the zoom effect.

  • Icon 01
  • Icon 02
  • Icon 03
  • Icon 04
  • Icon 05
  • Icon 06
  • Icon 07
  • Icon 08
  • Icon 09
  • Icon 10
  • Icon 11
  • Icon 12
  • Icon 13

Drops Example

The sets show the item names and it uses the drops effect and navigation buttons.

  • Icon 01
    Album 1
  • Icon 02
    Album 2
  • Icon 03
    Album 3
  • Icon 04
    Album 4
  • Icon 05
    Album 5
  • Icon 06
    Album 6
  • Icon 07
    Album 7
  • Icon 08
    Album 8
  • Icon 09
    Album 9
  • Icon 10
    Album 10
  • Icon 11
    Album 11
  • Icon 12
    Album 12

Deck Example

This auto generated sets uses prev/next buttons as a navigation and the deck effect.

  • Icon 01
  • Icon 02
  • Icon 03
  • Icon 04
  • Icon 05
  • Icon 06
  • Icon 07
  • Icon 08
  • Icon 09
  • Icon 10
  • Icon 11
  • Icon 12

How To Use

The Widgetkit Slideset takes full advantage of the very user-friendly Widgetkit administration interface. You can create and manage all slidesets and their different items in one place. After you have created a slideset, you can load it anywhere on your website using shortcodes or the universal Widgetkit Joomla module or WordPress widget.

Veel artikleid...

Võta ühendust

Nutimeedia OÜ

Helista meile