• Home
  • REKLAAM NUTITELEFONIDE JA TAHVELARVUTITE OTSINGUMOOTORITES

REKLAAM NUTITELEFONIDE JA TAHVELARVUTITE OTSINGUMOOTORITES

Kontekstne reklaam

Kontekstse reklaami effektiivsusest on palju räägitud, täna kasutavad seda kõik markentingi ja IT spetsialistid. Kui teete panuse kontekstesele reklaamile, siis on vajalik õppida tundma mobiilse auditooriumi vajadusi ja harjumusi.

Enamik Interneti kasutajatest sisenevad netti täna nutitelefoni või siis tahvelarvuti kaudu. Kontekstne reklaam nutitelefonides, tahvelarvutites ja mobiiltelefonides on kolm korda effektiivsem, kui reklaam statsionaarsetes sidevahendites. Seejuures reklaamkuulutuste arv nutitelefonide ja tahvelarvutite ekraanidel kasvab pidurdamatult. Just seetõttu on enamik reklaamkampaaniaid suunatud kasutamiseks mobiilse kontekstse reklaamina edendamaks kaupade ja teenuste kasutamist.

Kontekstne reklaam: tähtsaim – õige "meelestatus"

Sesoses kontekstse reklaami kõrge populaarsusega, märkavad firmad, kes tegelevad kaupade ja teenuste edendamisega, just järgmisi momente:

  • Tahvelarvutite ja nutitelefonide ekraanidel "töötab" reklaam effektiivsemalt, kui statsionaarse arvuti töölaual;
  • Konversionaalsus on kõrgem tahvearvutite ja nuittelefonide kuulutuste korral;
  • Reklaamiandja tähtsaim ülesanne – adapdeerida oma müügilehekülg Internetis tahvelarvuti ja nutitelefoni jaoks.

Reklaam nutitelefonide väiksel ekraanil on rohkem nähtav ja kliendile huvitavam. Ta tähelepanu ei haju, ta näeb reklaamkuulutust ja saab selle kaudu kohe üle minna kaubasaidile.

Kontekstse reklaami konversioon mobiiltelefonides ja tahvelarvutites on väga kõrge. Seejuures osa kliente helistab või tuleb kauplusse, kuid ei osta kaupa-teenust saidi kaudu. See tähendab, et reklaamkampaania, mis on läbi viidud nutitelefonide, tahvelarvutite ja mobiiltelefonide kaudu ületab ka kõige kõrgemad ootused.

Kuid on üks "aga", mis suudab kukutada markentingi aasta eelarve, mis on väljastatud kontekstse reklaami tootmiseks: kui sait pole loodud sobima mobiiltelefoni, nutitelefoni või tahvelarvuti ekraanile, siis tulemust sellisel reklaamil pole.

Vip-persoonid Googles: ligipääs mobiiltelefonidest, nutitelefonidest ja tahvearvutitest – piiramatu.

Google otsingumootor viib kõik nutitelefonide omanikud üle Vip-klientideks, pidades mobiilse reklaami segmenti kõige miiremini kasvavaks ja perspektiivseks. Eraldi on välja töötatud soovitused kontekstse reklaamiks, mis aitavad hoida ja suurendada Top Google positsioone. Valides kontekstse reklaami kommunikatsiooni põhikanaliks, pöörduge profesionaalide poole, et õigesti seadistada ja analüüsida toimuvat reklaamikampaaniat. Siis on ka tulemus sellevõrra kõrgem.

Kontekstse reklaami seadistamiseks nutitelefonis või tahvelarvutis läheb üks päev. Reklaam hakkab tulemust andma 15 minuti jooksul peale starti. Te saate optimiseerida ja analüüsida kontekstse reklaami nutitelefonidel ja tahvearvutitel, kasutades otsingumootoreid Yandex.Direct, Google Adwords, Youtube ja teisi. Kui klient on saidilt lahkunud, siis saame ta tagasi tuua turunduse abil.

Spetsialistid, kes pidevalt jälgivad reklaamituru trende, hoiatavad: ühe kliki hind mobiilse kontekstse reklaami puhul ületab varsti tavalise hinna statsionaarsetes seadmetes. Oma võimalust mitte mööda lasta ja kasutada mobiilse reklaami eeliseid taskukohase hinna eest – on iga reklaamiandja ülesanne. Meie firma pakub individuaalset projekti väljatöötlust arvestades teie firma ja mobiiloperaatori eripärasid.

Mobiilne reklaam mitte ainult ei too uusi kliente, vaid ka tõstab saidi hinnangut, viies teie äri arengu kvaliteetselt uuele tasemele.

Võta ühendust

Nutimeedia OÜ

Helista meile