• Home
  • REKLAAMBANNERID TELEFONIDE RAKENDUSTES

REKLAAMBANNERID TELEFONIDE RAKENDUSTES

Tänaseks on registreeritud üle 6 miljardi aktiivse mobiilsidevahendi. Need on tahvelarvutid, nutitelefonid ja mobiiltelefonid, mida saab kasutada toote reklaamimiseks maksimaalselt. Üks meetoditest kauba edendamisel – graafiline kuulutus banneri formaadis. Banner kujutab endast peenikest reklaamriba. Välja on toodud kaks erinevat põhitüüpi:

  • Mobiilsed bannerid;
  • Mobiilsed posterid.

Banneri on paigutatud ekraani ülaossa, posterid – alla. Reeglina on bannerid väiksemõõdulised ja nende suurus korrekteerub automaatselt, vastavalt pikselite tihedusest. Nii, näiteks, populaarsemad bannerite suurused on 320 50-le, 468 60-le, nii ka 728 90-le ja 300 250-le pikselile. Reklaambannerid ilmuvad ekraanile ka netiühenduse madalale kiirusele vaatamata, seetõttu on tõenäosus, et vaataja näeb teie pöördumist ligilähedane 100%-le.

On ka ebastandartsed banneritüübid, need võivad välja näha kui pop-up teated, mis muutuvad screensaveriks üle kogu ekraani sel hetkel kui tõmbate alla erinevaid saite ja rakendusi oma seadmes (selline effekt kannab nime täisekraani screensaver). Peale bannerite ja pop-up teadete kasutavad ka erinevaid reklaamklippe audio ja videoformaatides.

Bannerireklaami kampaania läbiviimise eripärad

Pragusel hetkel haaravad reklaambannerid kiiresti nurga, mis kuulub MMS ja SMSi laialisaatmiseks. Tänu sellele, et enamik mobiilseid seadmeid omab täisfunksionaalseid brausereid, saavad nad näidata saiti stastionaarsetest arvutitest mitte halvemini.

Meie spetsialistid pakuvad kõige effektiivsemat reklaamkampaaniat teie ärile. Asi on selles, et reklaambanner peab olema märgatav ja selleks on tähtis, kuidas see välja näeb. Reklaambanneris on tähtis:

  • Fraasid,mis ergutavad tegutsema ( "Kiiresti", "Vajuta siia" jne.);
  • Atmosfäär, mis ergutab tegutsema ( " Kampaania", "Kõigest 24 tundi" jne.);
  • Ärritajate olemasolu banneril, mis on eraldi pühendatud teie firmale;
  • Banneri balanseeritud väljanägemine ilma liigse informatsioonita, optimaalne värvigamma;
  • Banneri maht ja kolmemõõtmelisus;
  • Banneri õige asukoha leidmine – sinna kus asub tööriistariba.

Peale selle, bannerireklaami organiseerija peab täpselt kindlaks tegema kasutaja reaksiooni bannerile vajutades. See võib olla:

  • Üleminek saidile;
  • Antud telefoninumbrile helistamine;
  • Rakenduse allalaadimne mingilt aadressilt;
  • Objekti kirjeldus tema näitamisega kaardsil jne.

Selliste etappide, aga ka bannerite töötluse, reklaamkampaania aja ja effektiivsuse viivad läbi meie spetsialistid.

Peale ülamainitu, reklaami seadistamine banneri kujul on vaadeldud ka mobiilside operaatorite sihtrühma, aga ka operatsioonisüsteemide tüüpi mobiilsideseadmetes, ühtlasti ka nutitelefonide, tahvelarvutite ja mobiiltelefonide tootjaid ja mudeleid. See kõik lubab viia reklaaminfo sellest maksimaalselt huvitatud isikuni, mitte aga " külma" auditooriumini.

Uut mobiilsedmete bannerreklaamis

Mobiilsed bannerid – see on liider mobiilseadmete reklaamformaatides. Uus bannerite formaat – on niinimetatud nutibannerid. Need reklaamblokid avanevad üle kogu ekraani. Seejuures võib telefoni orientatsioon olla milline tahes. Reklaaminstrumendid uuenevad pidevalt ja me oleme valmis kasutama parimaid neist teie toote reklaamiks.

Võta ühendust

Nutimeedia OÜ

Helista meile